صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین
صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین یک صندوق فراتر از صندوق های خانوادگی است.
این صندوق از مرداد ماه سال 1396 با درخواست چند تن از اعضا راه اندازی شد و با استقبال خوب شما عزیزان از سطح خانوادگی گذر کرده و دامنه وسیع تری را به خود اختصاص داده است.
برای عضویت در این صندوق و یا راهنمایی از طریق پیام رسان ایتا با شماره 9132230828 در تماس باشید.
طبقه بندی موضوعی

2) مراحل ایجاد و تشکیل سرمایه صندوق

  1. جذب سپرده گذاری اعضاء از طریق حق عضویت و پس انداز ماهانه.
  2. جذب کمک های مدت دار و جذب کمک های بالعوض از اعضاء یا غیر اعضاء (خیرین)
  3. افراد متقاضی عضویت در صندوق؛ خودشان، ولی یا قیم شان می بایست از یکم مردادماه 1396 ماهیانه مبلغ 500.000 ریال (معادل پنجاه هزارتومان) به شماره حساب: 8931234263 و یا شماره شبای: 63_2342_8931_0000_0200_0120_IR36 مشترک ملت واریز نمایند.
  4. هرعضو (ولی یا قیم) صندوق موظف به پرداخت پس انداز ماهانه و بازپرداخت وام از یکم تا دهم هرماه می باشند که یا به صورت نقدی (تحویل به صندوقدار با دریافت رسید) یا بصورت واریزی به حساب های معرفی شده اقدام نموده و فیش آنرا به صندوقدار تحویل می نمایند تا در دفاتر صندوق و نرم افزار حسابداری ثبت و نگهداری شود.
  5. اعضاء، ولی یا قیم موظفند مبالغ واریزی خود را در زمان واریز پس انداز ماهیانه در دفترچه صندوق که توسط شبکه های اجتماعی در اختیارشان قرار می گیرد، بررسی کرده و از طریق شماره موبایل 09132230828 مراتب مغایرت را بصورت تماس، پیامکی، شبکه های اجتماعی به حسابدار و رئیس صندوق اطالع رسانی نموده تا مبالغ واریزی در دفاتر و نرم افزار حسابداری صندوق به صورت صحیح ثبت و نگهداری شود.
  6. بازپرداخت وام طبق زمان بندی مربوطه و پس از واریز وجه، در دفترچه صندوق ثبت می شود، این بخش از دفترچه در هنگام پرداخت وام به متقاضی وام فعال می گردد، که عضو از ماه بعد آن موظف به پرداخت اقساط می باشد.
  7. مبلغ 2 درصد کارمزد وام از اعضاء دریافت می گردد، این مبلغ صرف هزینه های جانبی صندوق (خرید دفاترحسابداری، دفترچه حق عضویت و سرمایه گذاری و اقساط، ساخت مهرهای صندوق، خرید نرم افزار، سامانه پیام رسانی و...) و جزء سرمایه اعضاء در صندوق محسوب نمی گردد.  تبصره 1: با توجه به اینکه گردش مالی این صندوق موجب رونق بخشیدن به رابطه های معنوی و عاطفی میگردد، از کمک های بلاعوض و مدت دار اعضاء و غیر اعضاء استقبال می شود.  تبصره 2: کمک های بلاعوض با نظر هیئت مدیره صندوق جهت وام های اعطایی، مساعده ها و برنامه های فرهنگی صندوق، هزینه می گردد.  تبصره 3: در خصوص کمک های مدت دار یعنی اینکه مبلغی برای مدتی مشخص و تعیین شده از شخصی (اعضاء یا غیر اعضاء) در اختیار صندوق باشد و مسئولین صندوق با استفاده از این موجودی تا سررسید توافق شده می توانند جهت تامین وام های اعطایی به اعضاء، استفاده مشروع نمایند

3) چارت تشکیل دهنده صندوق (باری مشاهده کلیک کنید)

مطلب قبلی (برای مشاهده کلیک کنید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۸
هیئت مدیره صندوق مهرکویرنگین

اساسنامه

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی