صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین
صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین یک صندوق فراتر از صندوق های خانوادگی است.
این صندوق از مرداد ماه سال 1396 با درخواست چند تن از اعضا راه اندازی شد و با استقبال خوب شما عزیزان از سطح خانوادگی گذر کرده و دامنه وسیع تری را به خود اختصاص داده است.
برای عضویت در این صندوق و یا راهنمایی از طریق پیام رسان ایتا با شماره 9132230828 در تماس باشید.
طبقه بندی موضوعی

4) نحوه انتخاب اعضاء هیئت مدیره صندوق

انتخاب اعضاء هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین به شرح ذیل می باشد:

  1. در مرحله اول و پس از ثبت نام اعضاء در صندوق و عضوگیری، اولین جلسه صندوق تشکیل و با رای گیری از اعضاء، هیئت مدیره صندوق بر اساس تعداد آرای مأخوذه انتخاب و معرفی می گردند که می توانند به مدت چهار سال، متولی این امر باشند.  تبصره 1- به دلیل اعلام و اطلاع چندین باره در شبکه های پیام رسان، هیچ کس داوطلب نشد و اعضا بدون رأی گیری انتخاب شدند و پس از گذشت چهار سال، باز هم شاهد ثبت نام از طرف اعضای صندوق نبودیم و به همین منظور مجدد اعضای قبلی تا مرداد 1404 متولی این امر می باشند
  2. مدیر اجرایی (مدیران اجرایی) صندوق به نمایندگی از هیئت مدیره صندوق موظف است یک ماه قبل از اتمام دوره فعالیت هیئت مدیره کنونی یا در صورت استعفا و فوت یا سلب شرایط هر یک از اعضاء، جهت انتخاب هیئت مدیره جدید به اعضاء صندوق اطلاع رسانی نماید.
  3. هر یک از اعضاء صندوق بالای 18 سال که تمایل دارند در هیئت مدیره همکاری نمایند باید به صورت رسمی آمادگی خود را به مدیر اجرایی صندوق اعلام نمایند.
  4. داوطلبین می بایست دارای شرایط عمومی ذیل باشند: الف: دارای عضویت در صندوق باشد. ب: مقید به احکام اسلامی و امانت دار و پاکدست باشد. ج: مقید و متعهد به اهداف صندوق و خودتکلیفی در اجرای برنامه های آن داشته باشد. د: احساس مسئولیت نسبت به حق الناس و تکلیف در احقاق حقوق اعضاء صندوق داشته باشد.
  5. برای رسمیت یافتن چنین جلسه ای که در آن اعضاء هیئت مدیره تعیین می شوند، باید اکثریت اعضاء صندوق حاضر باشند.  تبصره 1- بنا به شرایط حال (وجود ویروس منحوس کرونا) و عدم وجود اعضا در یک شهر تا اطلاع ثانوی برگزاری چنین جلساتی از طریق شبکه های مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.
  6. در صورت انتخاب اعضاء هیئت مدیره جدید می بایست صورت جلسه ای در این باب تنظیم شود و به امضاء حاضرین برسد. این صورت جلسه مالک معرفی اعضاء جدید هیئت مدیره به اعضاء صندوق می باشد.  تبصره 1- در صورتی که امکان حضور عضوی در جلسه رای گیری وجود نداشته باشد، وی می تواند یک نفر غیر از اعضاء فعلی صندوق را به وکالت خود برگزیند و به جلسه معرفی نماید. عضو می بایست قبل از شروع جلسه وکیل خود را مشخص و به مدیر جلسه معرفی نماید.  تبصره 2- هیئت مدیره قبلی موظف است ظرف 48 ساعت بعد از انتخاب هیئت مدیره جدید تمامی اطلاعات و تراز مالی مربوط به صندوق را به اعضاء جدید انتقال دهند.

5) وظایف هیئت مدیره صندوق (کلیک کنید)

مطلب قبلی (برای مشاهده کلیک کنید)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۴
هیئت مدیره صندوق مهرکویرنگین

اساسنامه

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی