صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین
صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین یک صندوق فراتر از صندوق های خانوادگی است.
این صندوق از مرداد ماه سال 1396 با درخواست چند تن از اعضا راه اندازی شد و با استقبال خوب شما عزیزان از سطح خانوادگی گذر کرده و دامنه وسیع تری را به خود اختصاص داده است.
برای عضویت در این صندوق و یا راهنمایی از طریق پیام رسان ایتا با شماره 9132230828 در تماس باشید.
طبقه بندی موضوعی

8) نحوه پرداخت وام های اعطایی

  1. در حالت عادی نحوه پرداخت وام برای نخستین بار، به صورت قرعه کشی می باشد.
  2. در مرحله دوم به بعد، پرداخت وام ها بر اساس معدل موجودی و امتیاز کسب شده فرد و بصورت اولویتی (نوبتی) به میزان موجودی قابل برداشت صندوق پرداخت می شود.
  3. مبلغ وام به میزان 1.3 تا حداکثر 2.5 برابر موجودی فرد وام گیرنده در صندوق بوده که با نظر هیئت مدیره و بر اساس موجودی صندوق (حداقل 50 درصد موجودی کل در صندوق محفوظ خواهد بود) قابل پرداخت می باشد.
  4. مدت باز پرداخت وام های دریافتی در وام اول 20 ماه خواهد بود که بر اساس تصمیم هیئت مدیره تعیین خواهد شد و در وام های مختلف می تواند تغییر کند.
  5. به وام های اعطائی که بر اساس قرعه کشی و نوبتی جهت رفع مایحتاج و گرفتاری اعضاء پرداخت می شود، کارمزد دو درصد به اصل وام تعلق خواهد گرفت.
  6. موارد اضطراری وام عبارت است از: ازدواج، بیماری پرخرج، فوت بستگان درجه یک، تصادف شدید، مشکل مسکن، خریدهای ضروری و سایر مواردی که به تصویب هیئت مدیره صندوق برسد و این وام ها نیز با کارمزد دو درصد خواهد بود.
  7. وام گیرنده موظف می باشد جهت تکمیل پرونده وام خود یک نفر ضامن که می بایست از اعضاء صندوق باشد به همراه تکمیل فرم تعهد نامه وام گیرنده و تعهد نامه ضامن (کلیک کنید) تهیه و به مدیر اجرایی صندوق ارائه نماید. تبصره 1: ضامنی که وام گیرنده معرفی میکند میبایست معادل 60 درصد وامی که قرار است دریافت کند، موجودی و پس انداز در حساب صندوق خود داشته باشد تا این مبلغ به عنوان ضمانت در صندوق مسدود گردد. البته اگر شخص ضامن نخواهد تمام پس اندازش مسدود شود، وام گیرنده باید از 2 ضامن یا بیشتر استفاده کند. ضامنین توجه داشته باشند، مبلغ مسدودی آن ها با توجه به پرداختیهای اقساطی که وام گیرنده انجام می دهد به تناسب آن آزاد می گردد. تبصره 2: شخصی که ضامن شده، در صورتی که بخواهد وامی دریافت کند، از آنجائیکه احتماالً تمام یا بیشتر پس انداز حسابش در گرو ضمانت صندوق، مسدود شده است، مسلماً برای وام خود باید 2 یا 3 ضامن را معرفی کند که معادل کل وام دریافتی، در حساب صندوق موجودی و پس انداز داشته باشند. تبصره 3: در صورتیکه که وام گیرنده، در پرداخت اقساط خود کوتاهی کند، هیأت مدیره موظف است پس از اخطار به وام گیرنده و ضامن، اقساط ماهانه وام را ابتدا از پس انداز ایشان (وام گیرنده) کسر و با صفر شدن حساب ایشان، از حساب ضامن کسر کند تا وام تسویه گردد.
  8. اعضاء صندوق پس از دریافت وام، تا پایان سررسید وام اعطایی. نمی توانند مجدداً تقاضای وام نمایند و پس از پایان سررسید وام خود، نسبت به آخرین ثبت نامی اعضاء صندوق، در نوبت وام بعدی قرار می گیرند.
  9. وام گیرنده موظف است، اقساط خود را در موعد مقرر سررسید پرداخت نماید، و در صورت به تعویق افتادن اقساط بیش از سه ماه، تعهد نامه های کتبی که از وی گرفته شده است در هیئت رئیسه مطرح شده و فرد و ضامن وی مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.
  10. به ازاء هر ماه تأخیر در پرداخت اقساط، وام های بعدی دیرتر پرداخت می گردد.
  11. اعضاء جدیدالورود صندوق جهت شرکت در مراسم قرعه کشی یا تقاضای وام، قسمت 7) شرایط ثبت نام اعضاء در صندوق شماره 6 (کلیک کنید) را مجدداً مطالعه بفرمایند.
  12. وام های اعطایی صندوق، به صورت مرحله ای، در مبالغ مختلف و به صورت عادلانه و با نظر مستقیم رئیس هیئت مدیره و نظارت هیئت مدیره، انجام خواهد گرفت. تبصره 1: مبلغ سقف وام های اعطایی، تعداد اقساط و کارمزد وام ها به صورت سالیانه و با نظر هیئت مدیره و شرایط موجود صندوق افزایش می یابد. تبصره 2: متقاضیان وام های اعطایی باید در نظر داشته باشند تا پرونده وام (فرم وام (کلیک کنید) + فرم تعهد نامه وام گیرنده و ضامن (کلیک کنید)) خود را تمام و کمال تکمیل و تحویل مدیر اجرایی صندوق ندهند، پرداخت وام به آنها صورت نخواهد گرفت. تبصره 3: متقاضیان وام های اضطراری می بایست در خواست خود را در قالب فرم درخواست وام اضطراری صندوق با ذکر مشکل و مبلغ مورد نیاز ثبت و به مدیر اجرایی تحویل دهند تا در جلسه هیئت مدیره مطرح گردد. تبصره 4: در صورت درخواست وام اضطراری از طرف هریک از اعضاء صندوق، مبلغ و نحوه پرداخت آن در صورت صلاحدید توسط هیئت مدیره، تعیین و پرداخت خواهد شد. تبصره 5: کارمزد وام ها در حساب جداگانه صندوق (حساب خاص) نگهداری شده و صرف هزینه ها و مخارج صندوق، هدایا و جوایز و کمک های بلاعوض بنا به صلاحدید و تصویب رئیس و هیئت مدیره صندوق خواهد گردید.

9) شرایط صندوق در صورت انحلال (کلیک کنید)

مطلب قبلی (برای مشاهده کلیک کنید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۶
هیئت مدیره صندوق مهرکویرنگین

اساسنامه

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی