صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

تنها با کارمزد 2% تا دو برابر موجودی خود، وام دریافت کنید

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین
صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین یک صندوق فراتر از صندوق های خانوادگی است.
این صندوق از مرداد ماه سال 1396 با درخواست چند تن از اعضا راه اندازی شد و با استقبال خوب شما عزیزان از سطح خانوادگی گذر کرده و دامنه وسیع تری را به خود اختصاص داده است.
برای عضویت در این صندوق و یا راهنمایی از طریق پیام رسان ایتا با شماره 9132230828 در تماس باشید.
طبقه بندی موضوعی

7)  شرایط ثبت نام اعضاء در صندوق

  1. این صندوق یک نهاد خصوصی آشنایان و دوستان است و عضویت در آن به منزله قبول تمامی شرایط مشروع آن برابر اساسنامه صندوق می باشد.
  2. افرادی در صندوق عضو خواهند شد که از فامیل اصلی و وابستگان درجه یک، دو یا سه و یا دوستان باشند.(شرط سنی وجود ندارد)
  3. فامیل و وابستگان مندرج در بند 2 بدین شرح می باشد: درجه یک: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها درجه دو: پدربزرگ، مادربزرگ، برادران، خواهران و فرزندان آنها درجه سه: عموها، عمه ها، دائی ها، خاله ها و فرزندان آنها دوستان: افراد شناخته شده و مورد تأیید عضو معرف.
  4. اشخاصی که خواهان عضویت در این صندوق هستند، می بایست پس از مطالعه و پذیرش کامل اساسنامه، خودشان و در صورت نرسیدن به سن قانونی، ولی یا قیم شان تقاضای عضویت در صندوق را برابر فرم عضویت (کلیک کنید) تکمیل نموده تا در صورت موافقت با عضویت وی، ایشان از مزایای صندوق بهره مند گردند.
  5. شخص درخواست کننده جهت عضویت خودش یا سایر افراد در صندوق علاوه بر تکمیل فرم عضویت می بایست توسط یکی از اعضاء صندوق به عنوان معرف (ترجیحاً سرپرست خانواده) تأئید و معرفی گردد.
  6. عضویت در این صندوق و پرداخت حق عضویت و سرمایه به سه صورت امکان پذیر است: الف): در شرایط عادی درخواست کننده (عضو جدیدالورو) می بایست تمام و کمال مبلغ خواسته شده (معادل مبلغ موجودی دیگر اعضاء) را پرداخت نماید تا موجودی ایشان با دیگر اعضاء یکسان شده و نسبت به آخرین عضو در اولویت دریافت وام های اعطایی، برابر افراد قبلی قرار گیرد. ب): درخواست کننده می تواند مبلغ درخواستی را طی چند قسط (توافقی با رئیس هیئت مدیره) پرداخت کند ولی تا زمانی که موجودی ایشان با دیگر اعضاء صندوق یکسان نشده از مزایای وام های اعطایی بی بهره می باشد. ج): عضو جدید صندوق، حق عضویت و پس انداز ماهیانه را طبق روال صندوق تا هشت ماه پرداخت می کند و پس از هشت ماه می تواند از وام صندوق برابر روال پرداخت وام بهره مند گردد.
  7. هر کدام از اعضاء که درخواست انصراف از صندوق را بصورت کتبی و با تکمیل فرم انصراف (کلیک کنید) به هیئت مدیره ارائه بدهند، در جلسه هیئت مدیره مطرح گردیده و در صورت موافقت با انصراف وی، از مبلغ کل حق عضویت ایشان، بدهی به صندوق تسویه و مابقی موجودی با توجه به سابقه واریزی های ایشان پرداخت خواهد شد. تبصره 1: عضو زمانی می تواند انصراف دهد که نه وامی داشته باشد و نه ضامن عضو دیگری باشد، بنابراین زمانی می تواند انصراف خود را مطرح کند که یا وام خود و یا وام شخص ضمانت شده تسویه شده باشد.
  8. هرکدام از اعضاء که بموقع نسبت به واریز پس انداز ماهیانه خود اقدام نکنند، در جلسات ماهیانه نسبت به ادامه عضویت وی در صندوق تصمیم گیری میشود و چنانچه بیش از سه ماه متوالی نسبت به سایر اعضاء پس انداز ماهیانه کمتری واریز کرده باشد ضمن عدم برخورداری از وام، نسبت به تعلیق عضویت وی با نظر هیئت مدیره اقدام خواهد شد.
  9. در صورت فوت هر یک از اعضای صندوق: الف): وارثین و ضامن وی می توانند طبق تعهدات وام و مساعده، بدهی متوفی را تسویه نمایند و بعد از وصول بدهی، نسبت به وضعیت سرمایه ایشان تصمیم گیری خواهد شد. ب): اگر وی نسبت به صندوق بدهی داشته باشد (وام، مساعده) و مبلغ سرمایه متوفی نزد صندوق نسبت به بدهی ایشان یکسان یا بیشتر باشد و وارثین قصد انصراف داشته باشند، می بایست مبلغ بدهی از سرمایه ایشان کسر و مابقی طبق جداول مندرج در فرم تقاضای عضویت که توسط خود فرد معین گردیده است، طبق اساسنامه به وارثین پرداخت گردد. ج): اگر متوفی نسبت به صندوق بدهی نداشته باشد، می بایست طبق اساسنامه و جدول تقسیم وراثت در فرم تقاضای عضویت، سرمایه متوفی به وراث پرداخت گردد. تبصره 1: در صورتی که بدهی فرد متقاضی انصراف، از موجودی ایشان نزد صندوق بیشتر باشد، عضو می بایست حداکثر تا پایان ماه جاری(همان ماهی که درخواست انصراف را ارائه داده است) مبلغ بدهی را تمام و کمال تسویه نماید در غیر اینصورت ایشان همچنان عضو رسمی صندوق بوده و طبق روال گذشته می بایست پس انداز ماهیانه و اقساط خود را پرداخت نماید. تبصره 2: در صورت فوت هر یک از اعضای صندوق تمام بدهی و تعهدات وی متوجه معرف و ضامن وی می باشد. تبصره 3: ولی یا قیم می تواند برای فرزند صغیر خود در صندوق حساب افتتاح نماید. ولی یا قیم تا 18 سالگیِ صغیر، اختیار دارد نسبت به حساب بازشده دخل و تصرف داشته باشد (واریز، برداشت، بستن و...)، پس از 18 سالگی و کبیرشدنِ صغیر، اختیار اداره حساب با خود وی می باشد

8) نحوه پرداخت وام های اعطایی (برای مشاهده کلیک کنید)

مطلب قبلی (برای مشاهده کلیک کنید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۶
هیئت مدیره صندوق مهرکویرنگین

اساسنامه

صندوق قرض الحسنه مهرکویرنگین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی